Serviciul lucrează

de luni pînă vineri între orele 08:00 - 19:00, sîmbata între 09:00 - 17:00 iar duminica între 10:00 - 14:00

Moldcell: +373 79 93 01 91 Fix: +373 22 93 01 91

la adresele indicate în Contacte

Contacte

Sugestii și Reclamații

Părerea ta contează!

Stimate Client,

Dumneavoastră sunteți prioritatea noastră!

Noi muncim zi de zi pentru a fi cât mai aproape de necesitățile Dvs., dar poate nu facem destul...

Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea serviciilor noastre, ați observat o ilegalitate, sau poate, pur și simplu, doriți să ne spuneți ce credeți despre serviciile noastre, vă rugăm să ne lasați un mesaj în rubrica de mai jos.

Reclamație sau Feedback

Mesajul a fost trimis cu succes! Vă mulțumim.

Ați trimis deja un mesaj!

A apǎrut o eroare, încercați mai târziu

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Veți primi răspuns la Reclamația Dvs., în prima zi lucrătoare de la plasarea acesteia pe site-ul nostru!

Dacă nu primiți un răspuns în termenii indicați, sau nu sunteți satisfăcut de acesta, Vă recomandăm să vă adresați la Comisia Națională a Pieței Financiare, unde puteți formula o petiție!
Linia telefonică de informare pentru consumatorii de servicii financiare – 022 85 95 95 (Telefonul consumatorului) sau
Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md; sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).