Browser-ul dvs. nu acceptă script-uri!
Activați opțiunea javascript sau vă rugăm să luați legătura telefonică cu operatorii noștri

Serviciul lucrează

de luni pînă vineri între orele 08:00 - 19:00, sîmbata între 09:00 - 17:00 iar duminica între 10:00 - 14:00

Moldcell: +373 79 93 01 91 Fix: +373 22 93 01 91

la adresele indicate în Contacte

Contacte

Sugestii și Reclamații

Părerea ta contează!

Stimate Client,

Dumneavoastră sunteți prioritatea noastră!

Noi muncim zi de zi pentru a fi cât mai aproape de necesitățile Dvs., dar poate nu facem destul...

Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea serviciilor noastre, ați observat o ilegalitate, sau poate, pur și simplu, doriți să ne spuneți ce credeți despre serviciile noastre, vă rugăm să ne lasați un mesaj în rubrica de mai jos.

Reclamație sau Feedback

Mesajul a fost trimis cu succes! Vă mulțumim.

Veți primi răspuns la Reclamația Dvs., în prima zi lucrătoare de la plasarea acesteia pe site-ul nostru!

Dacă nu primiți un răspuns în termenii indicați, sau nu sunteți satisfăcut de acesta, Vă recomandăm să vă adresați la Comisia Națională a Pieței Financiare, unde puteți formula o petiție!
Linia telefonică de informare pentru consumatorii de servicii financiare – 022 85 95 95 (Telefonul consumatorului) sau
Reclamațiile pot fi depuse: prin e-mail (cu respectarea reglementărilor cu privire la forma electronică – cu aplicarea semnăturii electronice) la adresa office@cnpf.md; sau prin intermediul oficiilor poștale: la sediul CNPF, în cutia poștală amplasată la intrare în sediul instituției (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77).