Browser-ul dvs. nu acceptă script-uri!
Activați opțiunea javascript sau vă rugăm să luați legătura telefonică cu operatorii noștri

Serviciul lucrează

de luni pînă vineri între orele 8:30 - 19:00 , sîmbata între 9:00 - 17:00 iar duminica între 10:00 - 14:00

Orange: +373 68 93 01 91 Moldcell: +373 79 93 01 91 Fix: +373 22 93 01 91

la adresa: mun. Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 118

Contacte

ASIGURARE MEDICALĂ BENEVOLĂ

Ce este o asigurare medicală benevolă ?
Asigurarea medicală benevolăacoperă cheltuielile aferente serviciilor medicale (de ambulatoriu şi policlinice, diagnostice, asistenţa medicală de urgenţă şi staţionar) prestate persoanelor asigurate, în instituţiile medicale cu care asigurătorul are încheiate contracte de colaborare, precum şi asistenţa medicală de urgenţă acordată persoanelor asigurate în orice instituţie medico-sanitară publică din Moldova, în limita sumei de asigurare stabilite în contract.
Cu alte cuvinte, asigurarea medical benevolă vă oferă, în caz de necesitate, acces la servicii medicale de calitate, acordate atât de instituțiile private cât și cele de stat.
Ce servicii medicale include asigurare medicală benevolă?
Polița de asigurare medicală benevolă, include o mulțime de servicii medicale, prestate la cel mai înalt nivel:
Investigaţii diagnostice de laborator (analize biochimice, serologice, teste alergologice)
Investigaţii instrumental – diagnostice
Determinarea unui medic coordonator de calificare înaltă
Tratamentul fizioterapeutic, indicat de medicul curant
Spitalizarea asiguraţilor în saloane de 1-2-paturi cu condiţii de cazare avansate.
Acoperirea cheltuielilor suportate de Persoana asigurată la utilizarea medicamentelor prescrise de medicul specialist
Consultaţia medicului stomatolog
Organizarea unui examin profilactic pentru înteg colectivul, în primele 30 zile de la încheierea contractului
Asigurătorii oferă mai multe tipuri de programe de asigurare, fiecare incluzând servicii medicale specifice. Însă, la solicitarea contractantului, acestea pot fi modificate, inclusiv prin introducerea de riscuri suplimentare.
Suma asigurată și prima de asigurare
Sumă asiguratăeste limita maximă a răspunderii asigurătorului în cazul producerii evenimentelor pentru care s-a încheiat contractul de asigurate. Valoarea sumei de asigurare depinde de mai mulţi factori printre care: programul de asigurare solicitat şi categoria instituţiilor medicale contractate.
Perioada de asigurare
Termenul de asigurare este de 12 luni, fără limitarea numărului de adresări la instituţii medicale.
Șapte pași pentru calcul a costului asigurării medicală benevolă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Prin trimiterea cererei, sunteți de acord cu politica de confidențialitate.
Analizăm informația
Calculăm costurile
Pregătim informația
Calculul este procesat. Vă rugăm să completați formularul pentru a vă putea contacta.
Cererea a fost trimisă
Cine poate fi asigurat
Pot avea statut de persoană asigurată salariaţii unei companii (asigurat), ce are încheiat un contract de asigurare medicală benevolă în favoarea acestora, cu vârsta de de la 16 până la 65 de ani. De asemenea, membrii familiei angajaţilor companiei pot avea calitatea de persoană asigurată, dacă contractul de asigurarea prevede această posibilitate.
De ce să alegeţi o asigurare medicală benevolă ?
Asigurarea medicală benevolă se adresează celor care sunt nemulţumiţi de serviciile medicale oferite în baza asigurării medicale obligatorii de stat. Ea este o alternativă ce poate oferi o gamă mai largă de servicii medicale şi de o calitate superioară, la un preţ mai mic decât cel necesar pentru tratarea problemelor medicale în lipsa unei astfel de poliţe, fară îndreptări de la medicul de familie, în termeni restrânşi şi în condiţii confortabile.
În acest sens, pentru a-şi atrage şi fideliza clienţii, companiile de asigurări, încheie contracte cu un număr mare de instituţii medicale atent selecţionate, vin constant cu oferte noi şi practică servicii competente şi serioase.
Avantaje pentru persoana asigurată (persoană fizică):
acces atât la serviciile instituţiilor medicale de stat, cât şi la cele mai bune instituţii din sectorul privat;
posibilitatea de a beneficia de serviciile celor mai buni medici;
cele mai moderne tehnologii de diagnostic şi de tratament;
posibilitatea de a alege instituţia medicală de deservire;
evitarea sălilor de aşteptare şi a aglomeraţiei din instituţiile medicale de stat;
confort sporit și rezolvarea operativă a tuturor problemelor medicale;
asistenţă telefonică medicală 24/24 de ore;
număr nelimitat de solicitări a asistenţei medicale;
achitarea despăgubirilor în termen redus;
verificarea constantă de către asigurător a operativităţii şi calităţii serviciilor prestate de către instituţiile medicale contractate etc.
Avantaje pentru asigurat (persoană juridică):
fidelizarea și motivarea angajaţilor;
menţinerea sănătăţii angajaţilor;
existenţa unui climat de siguranţă în cadrul companiei;
onsolidarea încrederii angajaţilor în companie etc.
Ce riscuri nu acoperă o asigurare?
Dacă contractul nu prevede altfel, nu se consideră riscuri asigurate următoarele cazuri:
traumele primite în stare de ebrietate alcoolică sau narcotică;
traumele primite în rezultatul cauzării premeditate de către persoana asigurată a leziunilor corporale;
traumele primite în rezultatul tentativei de suicid;
traumele şi maladiile, cauzate în rezultatul circumstanţelor de forţă majoră, participare la acţiunile militare, tulburări de mase, acţiuni teroriste ş.a.
Asigurătorul nu poartă răspundere pentru maladiile, survenite după expirarea perioadei de asigurare a contractului de asigurare.